ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 11. mai 2008

Sommerdag


Jøsses. I har vi vert på stranda. Og det var mye varmere enn den ene dagen vi var der i fjor. Tenk det da. Og så FØR 17 Mai.

Vannet var jo iskaldt. Men det gikk fint å vasse å kikke etter småkrabber og slikt. Men vi så ingen. Bare en haug med snegler. Men det var fint uansett. Deilig og varmt.


Etterpå gikk vi ned til mine foreldre å badet i stampen i hagen. Der var det i alle fall varmt vann. Jeg fikk meg en liten strekk på solsenga ved siden av mens barna badet. Det var ikke mange minuttene jeg fikk ligge før jeg ble mast på. Men det var herlig så lenge det varte.


I hagen vokser det så det knaker. Det er allerede sukkererter på vei. Og både løk og potet vokser. Og jordbærene har begynt å blomstre! DET var vel litt tidlig eller hva? Håper bare ikke alt kollapser når den verste varmen gir seg. For vi er da bare i Mai.. og jeg har gått i snø på 17 mai før jeg. -"grøss".

Håper det blir like fint i morgen. Da MÅ jeg bare få klippet den siste plenen altså. Huff...
Blogglisten

2 kommentarer:

Trude sa...

OJOJOJOJJJJ ja det er litt forskjell i dette landet,,,vi må bare FRESE bort all snøen så vi kanskje finner jordbærplantene våre under der, føør de overhode kan begynne å sprette litt,,,,*sukk* men det er sånn her hvert år rundt pinse- derfor kaldt PINSERIA!!!! ser ut som dere har full sommer iallefall..KOS dere masse med det.

Anonym sa...

Åhhh så deilig det var å se stranda med Losjen i bakgrunnen:-) Kjenner havbrisen smyge rundt meg når jeg ser det.

Related Posts with Thumbnails