ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 4. juni 2008

Utfordring

Har blitt utfordret av Pulsantilla.

Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navnet deres.Så legger du igjen en beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg.La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar.

1.Hva gjorde du for 10 år siden?
Bodde vel i Italia, Ravenna, da. Jobbet som konservator. Mest med tak i gamle hus og palass. Veldig gøy, men utrolig kaldt, husker jeg.

2.Hva er fem ting står på "gjøre lista" di i dag?
Vel, det får bli i morgen.. litt sent nå.
-Lage ferdig en haug av greier på jobb.
-Luke i hagen.
-Plante ut, eller potte om noen planter i drivhuset.
-Ukeshandling... bedre sent enn aldri.
-Legge meg?

3.Snacks jeg liker
Jøss, jeg spiser alt. Men er jo totalt Sjokoman.

4.Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær
Fikse baksiden av huset.
Bygge ut. (nekter å flytte)
Betale tilbake til Pappa alt han har gitt meg. (dette burde stå først )
Kjøpe en ordentlig seng.

5.Steder jeg har bodd
Kristiansand.
Narvik.
Ravenna.
Bologna.

6.Disse folka vil jeg vite mer om
Mokki
Hagen på Hytta

Tror de fleste har fått den allerede?
Blogglisten

1 kommentar:

Mokki sa...

Okei... skal ta denne utfordringen :) Hmm hva gjorde jeg for ti år siden egentlig???

Related Posts with Thumbnails