ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 25. oktober 2008

Ingen tid til hage i dag

Huff, her er det full fart. Fikk gått ut å lukket døren til drivhuset da jeg så hvor det blåste ute. Har ikke fått koblet til strømmen der ute enda, så jeg får satt på vifta. Merker at det fort blir mugg hvis det ikke er lufting ja. Ekstra tett blir det jo med bobleplasten. Men alt ser vel ut der inne.
Må få tenkt ut noe lurt anng den strømmen. Åhhh, skulle hatt en elektriker her. Men lommeboka er IKKE enig.

Ellers er det litt vilt her i heimen med den nye katten. Vi må passe på dører og alt hele tiden. Første møte mellom dem, resulterte i slosskamp og ikke noe greit. Så nå må vi ta dette skritt for skritt.

Senere i dag får vi besøk av en kamerat av Gubben og hans lille datter. Så jeg tenker det blir livatt her da og.
Jeg må ned å klargjøre rommet til Lillegutt her, til "kamp". Hjelp... jeg er helt svett her jeg sitter.

Ellers så skulle Gubben kjøpe ny pumpe til akvariet til datteren i huset her. Men etter å ha ventet i nesten 20 min mens han ble oppfordret til å bare spørre noen andre, i dyrebutikken. Gang på gang. Så ga han opp. Merkelig at ingen i en dyrebutikk vet hvilken pumpe som skal i et 54L akvarium?????? Veeeeeeldig god service. Ja ja. Vi får prøve igjen en annen dag. Sikkert stresset betjening på en lørdag.

Nå må jeg rydde litt her, og sette på kaffe og vaske litt, vaske meg selv og i det hele tatt. Hjeeeelp jeg er så stresset at jeg går på veggene her!!!
Blogglisten

2 kommentarer:

IngunnBW sa...

Du er en jente etter mitt hjerte :). For maken til nydelig historie har jeg ikke hørt på lenge. Jeg har nå lest meg gjennom alle innleggene i både bloggene og forumet og sitter igjen med et svært så rørt hjerte. Tenk at det finnes så mange snille og varmhjertede mennesker som bryr seg så mye om dyrene våre. Det er godt å vite! Håper det går greit med Lillegrå og Vilja etter hvert. Det er bare å bruke tiden til hjelp og ta det smått om senn.

Lykke til!

Unknown sa...

Tusen takk. Hyggelig å høre.

Related Posts with Thumbnails