ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 11. oktober 2008

Lørdagmorgenblues?

Lurer på hva det er med meg og lørdag morgener? Hvis det er min tur til å sove om morgenen ( vi bytter på det, 3 åring elsker å være våken fra 06 sånn ca. Jada, de er så skjønne atte. ) så sover jeg kanskje en time eller to lengre enn jeg pleier. Og da våkner jeg alltid med en sinnsyk dårlig samvittighet?!! Hvorfor det? Begynner febrilsk å rydde noe eller løpe rundt å sjekke at alle har det bra osv. Antar det er en typisk kvinneting. Tror ikke Gubben skjønte hva jeg mente når jeg spurte om han hadde det på samme måte.. Ja ja.

Men så da jeg logget meg på bloggen min her i dag fant jeg denne fra Petunia!!! Så utrolig gøy. Blir helt rørt. Anbefaler å ta en tur inn i hennes blog. Utrolig mye artig der inne.
Nå har jeg spist to skiver med servelat. Det skal liksom gi meg energi til løpet i dag. Jeg er så drittnervøs at jeg holder på å dø. Jeg er ikke nervøs for om jeg vinner eller taper. Jeg er nervøs for å være virkelig den som løper senest, og at ALLE løper forbi meg, mens jeg løper der alene.. og folk som ser på... og ... og.. huff nå ble jeg kvalm.
Nei jeg får manne meg opp her.



Blogglisten

9 kommentarer:

Silja sa...

Kjenner meg godt igjen i din lørdagsmorgen blues ;-) Er nok en kvinneting ja.
Lykke til på stafetten, sprekt! :-)

Miamaria sa...

Kvinn deg heller opp du, så holder du lenger, he he. Lykke til i dag!

Anonym sa...

prøvde den automatiske oversette-tingen og oversatte til dansk, nå må jeg le altså.. har de ikke ordet samvittighet på dansk, det har de jo! Haha. se her
"Gad vide, hvad det er med mig og lørdag håb? (...) Sikker på, de er så smuk ophold. Så jeg kan sove en time eller to længere end jeg plejer. Og da jeg altid vågne op med en sindssyg dårlig?! Hvorfor det? Hvorfor? Begynder ophedede rengøring noget eller kører rundt for at sikre, at alle har ret osv. antages det er en typisk kvinde ting. "

hildeG sa...

Heia, heia !

Er jo ellers glad for at maskinoversettelse funker så dårlig som det gjør. Da er det noen som betaler et menneske (som meg..) for å oversette ting ;-)

Unknown sa...

Tusen takk. Det er overstått nå. Tror jeg løp på 14 min. 2,1km. Men det var nesten bare oppoverbakke... herregud så sliten jeg var. Men det er første gang jeg er med på noe sånt da.

Ingrid: Ha-ha!! Utrolig bra!

FO - 2 sa...

Go girl! ;)))
Vel overstått løp.
Kos deg videre den lørdagen etter din spreke opptreden.
Og om du sover lenger i morgen, så gjør det med GOD samvittighet! :)
God kveld.

Britt Åse sa...

Weeey!! gratulerer med idrettsdebuten :-D
I kveld kan du virkelig nyte sofaen.

Neste gang du skal sove lenge så får du øve deg noe veldig på å nyte det, da. Sant?

Ellen Walnum sa...

Grattis med innsatsen!
Nå kan du nyte festen med god samvittighet, og så håper jeg det er din tur til å sove lenge i morgen også og at du klarer å nyte det også uten dårlig samvittighet:-)

AnitaH2 sa...

Du vet innerst inne at ungene har godt av opplagte foreldre, så sov med god samvittighet!
Har jeg ikke skremt deg med min venninne den single tvillingmoren og hennes trusler mot barna mens de var på det mest natteranglerske???
Du vil jo ikke bli sånn! ;-)

Related Posts with Thumbnails