ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 27. november 2008

Drivhus og buketter

Først må jeg bare le. Da vi var i Elleas drivhus på søndag formiddag, tok min sønn noen bilder. ( ca 110!!) Og her får dere en liten smakebit. Legg mærke til den ultrafine thermosen jeg fikk av Ellea!!

ellens

Ellers så må jeg si tusen tusen takk igjen for alle hilsninger og blomster! Jeg merker spesielt i en stund som dette at det er mange som bryr seg. Jeg er så utrolig takknemlig. Slikt varmer laaaangt laaaangt inn! Først må det nevnes, Elleas eminente merkelapper hun har laget til meg også. Fikk ikke tatt bilde av de her, så dere kan se dem på hennes side. Utrolig profft!!!

Ellers en liten smakebit av de nydelige blomstene som pryder stuen her. Den store i midten er fra Vågsbygd Hagegale.. noe av det vakreste jeg har sett!!!!

blomster

Blogglisten

3 kommentarer:

solfrid sa...

Sånn termos har jeg og! Ellea var snill og sendte til meg. Fine termosen.

Tenker mye på pappan din og deg.

Ellen Walnum sa...

Den der ungen har virkelig talent:-) Han blir nok fotograf.......

Linecas have sa...

Hei vænnen!

Lei for at jeg ikke har fått med meg dette .før nå. Det har vært mye her.

Kunne ha sagt mye. Men jeg tenker på deg. Og sender de varmeste klemmer jeg kan sende deg.
Jeg er her hvis det er noe. Du har telefonnummeret.

Line Cathrin

Related Posts with Thumbnails