ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 17. januar 2009

Veeeeldig spent nå ja

Vi skal til Lillesand i dag å se på to hus.

Det ene er mest akutelt. Men har liten hage. Men den har potensiale ja. Her blir det jo mer sånn Ellea-hage. Dvs masse lekre krukker og småbed. Yes.. ser mulighetene. Men må se det live, først.
Tenker meg alle pellisene på trappa foran huset da. Det er jo koselig.
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15501815&sid=xz9scgmtQ0l348719&WT.svl=Link

Lite å pusse opp her. Men gulvene MÅ males i stua. Orker ikke mere furu altså. Men som sagt, vanskelig å se på bildene hvordan det er.

Så skal vi se på dette etterpå.
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15476604&sid=xz9scgmtQ0l348719&WT.svl=Link

Dette har jo en perfekt hage. Alt for perfekt!! Men her er det visst en del å gjøre inne. Men vi må se. Dessuten er det en leieboer som følger med tror jeg. Og det vet jeg ikke...
Men prisen er for høy. Vel-vel...

Det er så vanskelig. Plutselig føler man at Ja,, Flekkerøy er tingen. Det er så bra for ditt og datt Men så ser man noe annet, prater med noen andre.. og så har en skiftet mening. Lillesand er topp. Osv.
Jeg er helt nervevrak jeg....

Nå må jeg helle inpå litt mere kaffe...

Men hvis det blir Lillesand, så håper jeg at de andre medlemmene av Vågsbygd Hagegale går med på at vi kanskje skifter navn til Hagegale Sør?
Blogglisten

7 kommentarer:

Harryford sa...

Joda litt kaffe roer nok ned "nervene"! ;-)

Lillsandshuset, det dyre, ligner veldig på hvordan jeg ønsker bygge om huset her!!!!!

Begge er veldig sjarmerende! Kr vs behov!!!! - Valgets kval! "Flott dag" å se på hus!

Tvi tvi!

FO - 2 sa...

Lillesand er ett fint og idyllisk sted. :)))
Lykke til i dag.
Ta deg enda en kaffekopp ja, pust dypt. ;)
Alt ordner seg til slutt for "snille piker". ;)))

Ellen Walnum sa...

Begge er vakre hus på sin måte. Som du sier har det andre en perfekt hage, men det første må da ha plass til et drivhus i hjørnet der med all buskasen?

Lykke til! Krysser alt jeg har, vil gjerne ha en liten rapport når du er tilbake!

Unknown sa...

Ja lurer på hvor jeg kunne fått plass til drivhuet. Tror på den ene langsiden, ved den røde dingsen kanskje?

Oline sa...

Ja, hvem er det ikke som drømmer om å bo i Lillesand! En vennine av meg fra Røros ble så betatt da vi var der for noen år siden, at hun ville sette inn annonse i avisen og søke etter adoptivforeldre, helst i Strandveien.

Trine sa...

Sikkert fine hus, men skrekkelig små tomter på begge, så vidt jeg kunne se? Er det nok plass der for en hagegal i lengden?

Sine sa...

Å så idyllisk!

Related Posts with Thumbnails