ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 6. februar 2009

Jens August blir Hagegal?

He he.. for oss som gladelig inrømmer i all offentlighet at vi faktisk ser på Hotel Cesar… Joda, det er en skikkelig dårlig drittserie. Men klarer ikke å la være. Poenget er at historiene og karakterene er så enkle at det blir underholdning av det. Som alle slike ting, er de laget på en måte som gjør at en bare MÅ se hvordan det går.

Jeg hatet denne serien før. Da jeg traff Gubben, som så på dette ble jeg smittet. Tenk det da. Huffameg… Men det er bedre å inrømme det enn å være en “skapcesarkikker”. En blir avslørt før eller siden.

Så nå da en av karakterene jeg ikke tååååååler.. Jens August snakker om planter og hvilke som blomstrer først og greier? Jeg er i sjokk… Betyr dette at jeg liksom nå må like han derre der? Håper inderlig ikke det. Blir han en Hagegal?????

Ellers ser det ut som vi kanskje får en tannlege i hus. Lillegutt skal sjekke tennene våres i eninga. Utrolig vittig.
Han har begynt med et nytt utrykk: “Høy-høy!! Du… høy!” Himmel og hav. Han høres ut som han er voksen når han sier det.

001    002

Her er han i full gang med en liten lommelykt. Gubben får gjennomgå. I følge Lillegutt skal han bli tannlege og rørlegger.. OK. Kjekt å ha begge deler. Kjør på! Tang må man jo ha i begge jobber. Tji-hi!

Det er fredag… jeg vil liksom slappe av Men får det ikke til. Rundt meg svirrer noen bittesmå fluer. Mistenker noen av Amaryllisene for å være husly for drittsekkene. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr….

I morgen kommer det noen på visning her. Så da må det ryddes klart i morgen tidlig. Så er det nabofest i morgen kveld. Gleder meg til det. Tror det skal bli gøy.
Slike fester med flere genrasjoner sammen er alltid moro og intressant.

God helg bloggere!!

Blogglisten

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri, absolutt aldri, har sett en episode av denne serien. :D

Lykke til med visning. :)

Unknown sa...

NNNnååååå Øyvind... sikker på det? Hva med pus?

FO - 2 sa...

Det er mange år siden jeg kikket på Hotel Cæsar.
Jeg ser bare på èn serie: 24! ;)
Det er den eneste jeg "MÅ" se.

God helg, med eller uten tv, til den sjarmerende lille tannlegen og alle andre der.
KOS dere på fest!
Og lykke til med visning! :)

Anonym sa...

Eg er i Øyvind sin kategori, har aldri sett på meir enn 15 sekund av denne serien. Lykke til med visning, eg kryssar fingrane for dokke! :D

Lene fra Lillehammer sa...

Jeg har heller ALDRI sett en eneste episode av hotellet jeg heller og tør heller ikke å begynne å se på det. Den feilen gjorde jeg for nesten 18 år siden da jeg var sykmeldt et år (ryggvondt) og begynte å se på Glamour. Nå er det episode 5000 og et eller annet. Men nå har jeg faktisk begynte å trappe ned og ser bare på det av og til. Så en epoke og vel så det i Lenes liv er over.
Du, fluene kommer nok fra amaryllisene. Jeg hadde 3 stk her og det ble forferdelig mange småfluer. Forferdelig irriterenes er de også. For en stund siden var jeg utrolig supertrøtt og la meg på sofaen for å ta en blund på øyet mens prinsen sov........gjett a....en jæ... flue fløy rett inni nesa mi.
Så kast de ut Charlotte.
Ha en strålende helg!

Ellen Walnum sa...

Hmmmmm...har ikke så veldig sterke meninger om Hotellet jeg.....slenger innom av og til men det fenger ikke. Hagal Jens August eller ikke.

Men visning, det fenger! Kjempespennende! Lykke til, rapport takk:))

IngunnBW sa...

Hahaha :D Klukker og ler her jeg sitter! For jommen er jeg ikke bitt av den grusomme Cæsarbasillen jeg goså. Og jeg har ingen mann å skylde på heller, kun meg selv alene som er årsaken. Og det verste er at jeg bare har sett på dette et års tid. Før det var jeg antianticæsar. Men etter 2 år som arbeidsnarkoman, jeg tror jeg så på tv 3-4 ganger den perioden, møtte jeg veggen og måtte gjøre noe helt annet og avkoblende. Hva er da bedre enn å tømme hodet og glo på tv. Deilig og befriende er det. Og nå synes jeg det er helt ok å følge med på serien. Jeg føler meg ikke noe mindre oppegående for det :D Ellers er jeg ingen tv-slave, og velger ut de programmene jeg vil se. Har mye annet å finne på enn å zappe!

Jeg la også merke til at ekle Jens August kanskje begynner å bli en smule hagegal. Han fortalte at trollhasselen blomstrer først av alle vekster. Er dette riktig? Hmmm...kanskje slenge ut et spørsmål på hagegal?

Artig liten tannlege deres har :)

Vivishagerom sa...

Her ser vi også på Jens August, Juni og alle de andre. Gubben skjønner ikke vitsen, men jeg og jenta i huset må liksom ha det med oss. Joda, det overrasket også meg da han begynte å prate om trollhassel som blomstret i snøen, men like han for det,nei.

AnitaH2 sa...

For meg som ikke ser forskjell på folk (det heter visst prosopagnosi når det er virkelig ille) så er serier helt håpløse. Dynastiet gikk greit til det ble TO unge, mørkhårede menn. Da gav jeg opp. Siden har jeg vært litt misunnelig på alle som greier å få tråden i sånt. Nå har jo Dynestyret begynt på nytt, kanskje jeg greier det denne gangen?
Lykke til med visning!

Related Posts with Thumbnails