ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 10. april 2009

Senga, ferdig!!

Så fikk vi montert senga til Storesøster i dag morges. Den passet akkurat på rammemadrassen hun hadde fra før.

Hvordan den så ut før, kan du se i innleggene under. Her på bildet ser den litt rar og lang ut, men det er vel kameravinkelen tenker jeg.

002 005

003

006

Den ble hvit. Med gulldekor. Samme dekor som originalt. Pluss litt gull som jeg “strøk på oppå kantene og buene for å gi en litt mer antikk look.

Ellers har dagen her vert preget av sløving. Har vert en kjapp tur på Plantasjen og fått meg en greip. He-he.

Her er noen vårbilder fra hagen. Og drivhuset som holder på å bli strippet.april

Blogglisten

8 kommentarer:

Lene fra Lillehammer sa...

Så kjempeflott senga ble Charlotte. Jammen er frøkna som skal ligge i denne heldig!
Ønsker deg en fortsatt god påske!

Lene fra Lillehammer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så fin senga ble!

SÅ mange fine bilder fra hagen din. det ligger fortsatt en del snø her så det går vel en stund til jeg kan begynne å arbeide i hagen.. Lengter..

Miamaria sa...

Kul seng! Og utrolig deilige bilder. Gleder meg til det kommer mer farger i min hage (til og med gul), foreløpig er det kun hvitt!!! (Ikke bare snø da, men hvit krokus, snøklokker og klosterklokker - alle hvite.)

ASSA sa...

Så flott senga ble da!

Og deilige bilder fra hagen.

Ellen Walnum sa...

Vanvittig fin den senga ble!!

Får du lyst på litt lunsj i dag er det bare å komme innom. Masse mat igjen:-)

AnitaH2 sa...

Nesten FOR fin, sier en lett misunelig frøken her i huset!
LOL!

Hilsen fra landet sa...

Det må ha vært mye arbeid å pusse opp! Men så fantastisk historie da... fraktet fra Italia! Det er noe annet enn kjøpt på Skeidar det!! ;-)

Related Posts with Thumbnails