ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 8. november 2009

Hjelp! Hva er dette for noe dritt?-Fikset


Hva i huleste er dette for noe dritt??

I det siste har jeg merket at når jeg åpner bloggen min her, så åpner det seg et helt eget vindu med denne siden på. ( ikke som popup )

Det er jo ikke noe virus. Men det må jo være en eller annen link et sted i min htmlkode som gir kommandoen til å åpne denne siden? Men jeg finner ingenting.

Flere har også rapportert om at de får samme side eller andre reklamersider opp når de prøver å legge igjen kommentarer hos meg.
Jeg har forsøkt å legge inn spørsmål på blogger forumet også, men har ikke fått noe ordentlig svar på det enda.

Det må da være en eller annen måte jeg kan bli kvitt dette på?

Det er ikke alle som får denne opp når de logger inn hos meg. Men noen.
Jeg beklager og håper jeg kan bli kvitt det så fort som mulig.

Tips mottas med takk!!

Edit: Ja nå skulle det være i orden igjen. Tusen takk til alle som har hjulpet!! Det var antagelig NeoStats, eller RadarStats som sendte ut disse linkene. Borte er de i alle fall nå. :-)
Blogglisten

15 kommentarer:

krepsemor sa...

Jeg får opp dette: http://googlelyrics.net/
når jeg gikk inn på kommentarfeltet ditt nå! Merkelig!
Har du fått noe hjelp?

AnitaH2 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
AnitaH2 sa...

Det er meg som fjernet et innlegg, skulle forsøke å formulere meg litt mer presist enn jeg først gjorde.
Jeg får også stadig opp den Google Torrentsaken. Kom kanskje etter at jeg installerte teller, når jeg tenker meg om?
Men er det noe skummelt?
I tillegg kom det opp en side http://neostatus.com/

Anonym sa...

Det er mulig at en av gadgetene dine er infisert med noe dritt. Uten at jeg kan si hva eller hvor.

Donald sa...

Nå nu gik det fint, jeg får ikke åbnet det ekstra vindue, som jeg fik forleden. Jeg bruger en browser, som kan lukke uønskede vinduer (Seamonkey-1.1.18, nyeste er 2.0 men den er ikke så stabil endnu).

Jeg tror "smgj" rammer plet: Dine "gadgets" er "støj" (fejlkilder) i forhold til en "ren" weblog.

Anne (Moseplassen) sa...

blir litt dobbelt dette, men at neostats dukker opp er link whithin sin skyld, muulig den også er skyldig for torrenten. Uansett så vil jeg også tro det er en av gadgetene dine som er dårlige, men hvilken er jo ikke godt å si da.

Unknown sa...

Hmm, fjernet nå både LinkWithin og cluster maps. Men ble egentlig bare værre!!

Unknown sa...

Fjernet nå googletranslator også.. så kanskje bedre ut eller?

fru Sandeggen sa...

Det er radarstats sin skyld, hvis du åpner radarstats i egen fane kan du lese i kildekoden at både googletorrent, googlelyrics og neostats lagt inn som popunder...

Jeg har blokkert radarstats i min nettleder så jeg har ikke hatt noen problemer på bloggen din.

Unknown sa...

Da er radarstats borte! Håper det ble bedre. Linkwithin har jeg lagt til igjen.. håpe-håpe.

Sigrid sa...

Det ser ut til å være i orden nå. Ikke noe popup, verken torrent eller andre :-)

Randines hageblogg sa...

Ingen popup her heller, gratulere og lykke til.
Jeg er skeptisk til alle popups og skynder meg å lukke ned, selv om de bare var i kommentarboksen.

Malys krok sa...

Fint ABC -innlegg hos deg. November er så trist og grå, synger vi i en sang..Taakk for kommentaren. Beklager sent svar, har vært mye borte. -Margit-

Anonym sa...

I inclination not agree on it. I assume precise post. Particularly the designation attracted me to read the whole story.

Anonym sa...

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Related Posts with Thumbnails