ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 20. februar 2010

Bittegranne shopping-null hage

001 I dag skulle være min: “Jeg-går-til-byen-og-koser-meg-lenge-fordi-det-er-så-lenge-siden-at-det-er-flaut” –dag.
Men været de hadde melt var jo ikke akkurat så ille som de sa. Men heller ikke det været som en har lyst til å rusle rundt i byen i.
Tanken om snøen som fyller igjen innkjørselen for hver time jeg er borte, ligger å surrer i bakhodet. Ikke så gøy.
Men litt shopping fikk jeg jo gjort da.
Jeg skulle ha en dress. Men det ga jeg opp. Bare korte jakker å se der jeg gikk. Dritt på.
Men “magic-Jeans” fikk jeg jo da. Og når man er i den alderen og den fasongen jeg er, så er disse midt i blinken. ( Kappahl ) Lekre? Næh..ikke ekstremt. Men de funker og gjør jobben sin for å si det sånn. Og denne t-skjorte måtte jo bare bli med da. ( Cubus ) He-heeee.

I byen fikk jeg hentet det jeg skulle. ( Privat melding til Gubben som jeg vet leser av og til: “Det har du ikke noe med!”)
Og så fikk jeg endelig somlet meg innom Kaffe & Pasta i byen som har Kusmi Tea! Denne gangen prøver jeg Earl Gray. Troika og Cioccolate and Spices. 002

Sistnevnte drikker jeg nå i skrivende stund. Og jeg må innrømme at denne er knallgod. Sjokoladesmaken er ikke så overdøvende at man føler det er en tynn kakao heldigvis. Men akkurat slik lukt som gjør at man får dekket et visst søtbehov.

Snakker om søtbehov. Her er jo jeg en total slave av sjokolade. Og noen av disse MÅTTE bare være med hjem, stakkars. Ene og alene der de lå i butikken. Noen må jo ta ansvar, ikke sant?

003

Endelig fikk jeg kjøpt en ekstra dyne og pute. Så nå er det ikke problemer hvis det er overnatting her. Ukeshandlingen er unnagjort også.
Så nå kan vinden bare tute… mens jeg blogger litt, slapper litt av og irriterer meg over at jeg faktisk burde gjøre litt rent. Æsj, det kan jeg gjøre i morgen. Og så blir det hjemmelagde burgere til kvelden. Nice!

Blogglisten

7 kommentarer:

GundaM sa...

Du fikk nå gjort unna litt du da!

Skulle ta en bytur idag jeg og men 10minus og iskald vind satte stopper for det ;(

den sjokobiten frista....

Ha en fin lørdagskvled med burgers!

Ellen Walnum sa...

Nei byturen var nok ingen fornøyelse i dette været. Jeg har fått måket vei fram til drivhuset (igjen!) i dag, så jeg tenkte jeg skulle prikle litt i morgen:) Kaffen står klar den......

josimo sa...

Syns du fikk gjort MYE jeg i dete møkkaværet som herjer rundt hushjørnene.
Vi er innesnødd, privat vei og mannen med traktoren er ikke kommet i dag *sinte ord i fleng*
Teller til ti og båper han dukker opp før mandag...

Kos deg i kvelden med nye klær

Hilsen fra landet sa...

Trodde kusmi bare fantes i de største byene jeg! Litt av et utvalg dere har der. For du tenker på slike runde te-kuler ikke sant?

Unknown sa...

Nei det er i løsvekt og i poser. Hvis du klikker på lenkene så ser du. Te-kuler? Hva er det?

IngunnBW sa...

Heisan! Det ligger en hageutfordring til deg i bloggen min :)

FO - 2 sa...

Har sett denne toppen jeg også, ja. Morsom. Det burde være obligatorisk for alle oss bloggere å ha en slik. Sant vel...? ;) Også kunne man jo få trykket bloggadressen på den også... ;)) Hehe!

Related Posts with Thumbnails