ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 1. august 2010

Frøken Fyr og flamme

Dette er rosen Sekel. En av de få Norske rosene jeg har. Den strider egentlig i mot alt jeg har i hagen, siden den er gul og rød. Men alikevel er den så spennende. Skifter farge fra gul-rød-rosa på få dager. En artig liten frøken dette.
Og hun står der midt i alt det rosa, hvite og lilla-og bare stråler.
Og her har hun fått besøk av en annen liten fyr i fyr og flamme.


Dette er mitt bidrag til Moseplassens Frøken Rose, konkurranse. Besøk bloggen hennes for mange andre flotte bidrag.
Blogglisten

8 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Jeg er helt på samme linje når det gjelder gule roser. Sekel er også den eneste i min hage. Men du har klart å beskrive den så flott og de skiftningene i farger er veldig fine. Og bildet.. sammen med den lillem fyren.. nydelig.

Anne (Moseplassen) sa...

Første kandidat ut!
Sekel er fin, hadde den selv men den gikk ut i vinter. Vi må ha ny. Ikke favorittfargene, men den er jo så lekker med at den skifter farger fra knopp til blomst, også er det jo tøft at det er en norsk rose.

Flott at dere er med på konkrranse :D

Lev Livet Lett Lokki sa...

Helt nydelig!!
Makan - førte kandidat ut - skal vi tippe det hele ender med en førsteplass !?!
Fantastisk vakker altså!!
Ønsker deg en finfin uke Turbolotte!
Klem Lokki

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Nydelig rose og flott namn, passer utmerket !

Anonym sa...

Nydelig rose, utrolig flott bidrag.
Har heller ikke gult og rødt i min hage.
Så herlig ut med egne drueranker.
Ønsker deg en fin ny uke :o)

heidi sa...

Det var en sterk kandidat og et nydelig bilde! Lykke til!

Thusnelda sa...

Artig tekst og flott rose.
No nærmer det seg, du kan godt bli nr. 1 , det blir spennende.
Ha ein fin dag.

Thusnelda sa...

Artig tekst og flott rose.
No nærmer det seg, du kan godt bli nr. 1 , det blir spennende.
Ha ein fin dag.

Related Posts with Thumbnails