ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 20. november 2010

Der kom den ja

Vilja er ikke akkurat kjempehappy, overlykkelig eller euforisk kan man si. Hva er jeg? Tja.. vet ikke helt. Har et litt sånn anbivalent forhold til dette. 


Snøen er kommet. Og jeg antar at den er kommet for å bli.. vi har ikke typiske sørlandsvintere lengre. Blaut, slaps og sånn ca 3 grader. 
Men det er jo litt koselig også da. Så lenge det ikke kommer meterivs mener jeg. 
I fjor skuffet jeg meg nesten i hjel. Himmel og hav da. 
Nei.. litt snø er jo koselig. La oss si det sånn. 

Men det er ikke så stas for fiskene nei.. det er et islokk på dammen og jeg har i dag smeltet et hull der. Hakking og knekking av isen er ikke bra for fiskene. 
Men jeg tror jeg må flytte dem. Dette blir stress..


I morgen MÅ jeg få isolert resten av drivhuset. Jeg bare MÅ... bare så jeg har sagt det offentlig mener jeg. 

I dag blir det lite action her i huset.. 


Ha en strålende helg, folkens!!
Blogglisten

2 kommentarer:

krepsemor sa...

Dugnad er tingen, ja! Og så er det mye morsommere også. Hadde jeg bodd nærmere, ville jeg stilt på! Fattig trøst kanskje =) Gløgg lokker nok, vil jeg tro! Fiskene må berges.
Her har snøen ligget en stund, men det er ikke mye, ca. 10 cm. Og gresselig kaldt, nærmer seg tosifret nå! Brrrrrr!

Margareth sa...

Du snakker om altså... Her satt jeg forrige dagen og leste bloggen din, om alt du MÅTTE gjøre.. Tror du jaggu ikke jeg drømte om deg og det i natt da!! Jeg var liksom vaskehjelpen din!! Du satt med din mann og dine barn og koste dere med middagen mens jeg ryddet og vasket på kjøkkenet ditt!
S T R A N G E ! ! ! !

Related Posts with Thumbnails