ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 17. november 2010

Sofamåne


Hurra, det er ooooonsdaaag!!! Da er det jo nesten helg, vil jeg si.
Og det er også tid for Petunias fotoutfordring, Himmelsk.
Regler og mange andre Himmelskbilder, kan du se HER.

Bildet i mitt forrige Himmelskinnlegg, var preget av travle tider, hurten og sturten.
Denne gang er det litt roligere. Faktisk så rolig at jeg ikke behøvde å løfte rumpen fra sofaen engang.
I det ene vinduet pleier månen å titte fram på denne tiden. Ganske koselig egentlig. Men nå er ikke månebilder så lette å ta fra sofaen da. Og vi kan da ikke reise oss og gå ut.. nei da er det jo ikke noe gøy.
Så kvaliteten er jo ymse da... Kremt. Men dog..


Hvis du synes det er gøy med fotoutfordringer, bli med på min lille utfordring, Tre ting du liker. Mer om dette ser du HER.
Blogglisten

13 kommentarer:

Anonym sa...

Fint er det uansett - og for en flott utsikt fra sofaen, da!

Ellen Walnum sa...

Ååå det var et spennende bilde!!!

FO - 2 sa...

Kunst fra sofakroken... ;-)
Med et surrealistisk preg.
Her skinner solen,
så jeg skal UT i dag for å knipse noen bilder...
Motiver finnes overalt,
både ute og inne.
Det er bare fantasien som setter grenser for hva man kan knipse...

Inge sa...

Sjovt månebillede..
Hav en god dag.. :-)

Anonym sa...

Stilig bilde!
Ønsker deg en nydelig onsdag :O)

Leonora sa...

Dette er er jo kunst det, stilig! Ha en fin onsdag!

Bestemor Drillo sa...

Trolsk stemning i det bildet!
Nesten så man kan høre ulven ule!!
Spennende bilde!

TorAa sa...

Viktigst av alt: Du formidler en fantastisk stemning

Laila -Karin sa...

Fint og trolsk ble det.
Ha en fin dag

Anonym sa...

Fina bilder, katten och blomman ock barnet, och naturligtvis månen, den va fin.

Petunia sa...

Synes bildet ditt er tøft, jeg! Og helt etter min stil i dag; fra sofaen;)!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig og så utan å løfte på rompa ein gong, ikkje verst ;-)

Mandy Lou sa...

Haha! Ikke dårlig skue fra sofaen dette. Stilig bilde!

Related Posts with Thumbnails