ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 24. mars 2011

Til Roy og Camilla

En av mine beste venner og hans kjære har fått en sønn. Her er en liten hilsen til dem. Velkommen Leon!!!

Sangen er oversatt under:



La Mia Ragazza (Kjæresten min) Luca Carboni.




Kjæresten min er en blomst som jeg ser springer ut
i laknene til sykehuset.

I sin hvite kjortel

sitt bleke ansikt

gråter tårer av dugg

Kjæresten min er Afrika

er varm og lun

Kjæresten min er hele verden.

I armene holder hun sitt barn

åpner øynene, han er bitteliten.

Kjæresten min er Jorden

er kjøtt og blod

fra hennes bryst blir kornet født

Kjæresten min er sjel

åndelighet og bønn

Fra hennes hjerte blir kjærligheten født.

Er en solstråle som lyser opp rommet

Kjæresten min er min for alltid.

Og i armene holder hun mitt barn.

Lukker øynene, han er bitteliten.

Og i armene holder hun mitt barn

han åpner nebbet, som en liten fugl.

Sykepleiere og jordmødre

barneleger og leger

hellige tre konger og gjetere

Dette er sentrum på hele jorden

himmelen og kometer.

Og i armene holder hun sitt barn

Åpner øynene, han er bitteliten.

Og i armene holder hun mitt barn

beveger armene, som en liten fugl

Får plass i en hånd

Åpner vingene og er allerede langt vekk.

(Les: Som flyttet hjemmenifra)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails