ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 15. oktober 2011

Første innlegg fra Voielia


Tenk.. nå sitter jeg her da! En utrolig deilig følelse.

I dag morges sto jeg opp før hanen fikk tenner.. pusset tenner, eller hva det nå sies, og dro ned til gamlehuset for å gå over vasken en gang til i dagslys.

Så NÅ er jeg ferdig med det. Overleverer nøklene til nye eiere mandag.
Koselig for dem, koselig for meg.

Her er nok en av favorittplassene mine i huset. Kjøkkenet.
Jeg har ikke hatt kjøkken som en kan ha bord og stoler i på mange år.
Luksus!! Og her sitter jeg da og knasker Rugsprø,drikker sjokolademelk og ser ut over Kristiansand.

Hva skyldes denne utrooooolig sunne og ernæringsrike frokosten? Well... om ikke mange minuttene kommer noen som skal hjelpe meg med å sette opp drivhuset. Himmel.. jeg er så spent på om dette går!!

Tuddeluuuuu!!
Blogglisten

3 kommentarer:

Bente sa...

Hurra! Så herlig for deg. Å være på plass.
Igjen: Gratulerer!
;-)

Mari Anne sa...

Spennende, drivhus må man ha. Det ville blitt mitt første krav om jeg måtte flytte. Lykke til.

norskeyper sa...

Gratulerer Charlotte. Og slapp litt av når du kan. Håper kattene slår seg fort til ro, så du slipper å ha flere ting å bekymre deg om. Kos deg.

Related Posts with Thumbnails