ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 31. oktober 2011

Give away!!! Nydelige emaljeskilt.


Hurra!! Vi elsker jo Give aways!

Har fått muligheten for å kunne gi bort et valgfritt husnummerskilt med 1-5 siffer.

www.ramsign.no har disse lekre litt gammeldagse skiltene i emalje.
Både navneskilt og husnummerskilt i flere typer design.

Alt du trenger å gjøre, er å legge igjen en kommentar her. Har du ikke blogg selv som gjør at jeg kan finne deg igjen, kan du logge inn som anonym, og legge igjen navnet ditt og evntuelt email, så jeg får kontaktet deg hvis du er vinneren.
Har du en blogg og lenker til dette innlegget, eller deler på facebook, får du to lodd.

Er det ikke sånn vi pleier å gjøre det?

Så trekker vi sånn ca Onsdag 9 November ut på ettermiddagen.

Vinneren blir kontaktet av meg, så sender jeg inn adressen og ønsket modell og tall på skiltet til ramsign.no.

Gå inn å titt på de forskjellige typene av skilt de har på siden, mye fint!!



Blogglisten

14 kommentarer:

Trine sa...

Husnummer mangler vi faktisk, så det hadde vært fint å vinne :-)

FO - 2 sa...

SÅ GØY!
Jeg er med! :)

Elisabeth sa...

Jeg bare elsker emaljeskilt så dette må jeg bare hive meg med på. Fikk faktisk laget det gamle navnet på huset vårt på et emaljeskilt for noen år siden, og det er jeg fryktelig glad i. Nummerskilt ville jo stå helt i stil ;)
Så herved kaster jeg meg uti, uten vinnerlykke, men med en alvorlig dose optimisme *ler*
Har linket blogginnlegget ditt inn på FB ;)

Snuffeldyret sa...

Oo, ja takk. Lenker også om jeg får det til..

Siv H. sa...

Jeg har jo ikke nummerskilt, og disse var jo veeeeldig fine :)

Min Verden sa...

Jeg trenger et sånt husnummer og har tenkt at jeg skulle bestilt for lengst - slenger meg derfor på. Perfekt! :) Hanne

Mete sa...

Gudd å mange fine skilt!! Så gøy!

Qehenne sa...

hehe... vi er så gammeldagse her hvor jeg bor at vi har ikke husnummer, bare veinavn. Men det kommer visst noen nummer etterhvert her. Flotte skilter uansett.
Flink du er som klarer å blogge under flyttingen :-)

Unknown sa...

Nja.. nå er jo flyttingen på en måte ferdig, så det er vel på tide å få blogget litt igjen.

Anita sa...

Disse husnummerene er kjempefine. Jeg er med!!!

4ikiellandsgata sa...

Et sånnt nummer hadde passet perfekt til 20-talls huset vårt. Krysser fingre og satser på vinnerlykke.

Linecas have sa...

Ja det mangler jeg også. Deler på facebook også.:)

Mandy Lou sa...

Denne giborten vil jeg gjerne være med på. Kjempefint med sånne skilt.

Hilde sa...

et sånt skilt vil jeg gjerne vinne. Har ikke fått opp husnummer enda. Trivelig giwe-away!!!

Related Posts with Thumbnails