ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 9. november 2011

Gulvtomater og Giveawaytrekning

Hurra!!!

Først vil jeg gratulere 4 i Kiellandsgata med premien!! Trekningen av husnummerskiltet foregikk høytidelig her på kontoret med flere nationaliteter til stede, for å si det sånn. Så her er det ikke no fusk og fanteri.
Vinneren er kontaktet på bloggen sin, og jeg venter på mail som jeg videresender til produsenten.

Ellers.. joda.
I dag.. et litt interessant plantebilde.
Denne tok jeg bilde av i dag i lunsjen. Om det er på min arbeidsplass som navn skal være ukjent, eller firmaet som vasker der, hvilket navn skal være ukjent, eller rett og slett en tilfeldig kantine. ... skal være usagt.. som faktisk ikke er SÅ himla nøye med rengjøringen, skal jeg ikke kommentere.

Men her vokser det faktisk opp en plante fra gulvet.... Inne. Rett ved bordet...

For meg ser det ut som tomat. Forslag?




Ja sånn går no dagan....
Blogglisten

4 kommentarer:

Anonym sa...

du må ikke drive med blogginlegg i arbeidstiden.

Unknown sa...

Hehe ja det må være en gulvtomat , jeg har ikke sett det før men det er det,,,
Klem Marit.

Unknown sa...

Anonym: Siri? Hehe... jammen når det er slike ting, så må det jo ut!

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Jeg leste en gang om en familie som plutselig opplevde at det kom lange grønne spirer opp av kjøkkenvasken, nærmest en hel liten busk. Ellers spøker jeg jo iblant om at vi snart kan plante poteter i krokene, hvis jeg har vært litt sen med å overholde vaskerutinen... Jeg så en gang et helt fikentre nede i en dreneringsrist, i Igalo, Montenegro.

Related Posts with Thumbnails