ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 13. april 2012

TurboLotte tester Blogger app for smartphone

Jeg har brukt en annen app for å blogge fra telefonen. Blogger+. Og den har vært veldig grei.

Men jeg må jo teste denne også.

Men det ser ikke helt ut som jeg kan legge tekst mellom bildene her?

Ser bare en plass for å legge inn bilde. Og de blir da plassert under her.

Vet jo ikke da hvordan resultatet blir.
Jeg får prøve å poste dette og da se etterpå på pc'en.

Her har jeg tatt to tilfeldige bilder fra mobilen og lagt inn, og så tok jeg et screenshot mens jeg holdt på. 
EDIT: Kommentar etter innlegg er postet fra telefonen: Nei dette var ikke imponerende. Her har man ingen mulighet til redigering eller noe. Bildene kommer bare rett inn slik. Man kan stille inn størrelsen på forhånd i instillinger, men det er det.

Jeg liker ikke denne Appen akkurat nå. Men det kan jo være de utvikler den etterhvert så den blir litt bedre.
Men hvis man ønsker en fort og grei app, uten noe fixfaxerier, så er jo denne veldig grei.
Lett å koble seg på bloggen man har fra før. -Hvis man allerede har en blogspotblog vel og merke.

Så foreløpig anbefaler jeg Blogger+ fra Iphone i alle fall.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails